Door jarenlange ervaring in het ontwikkelen van generieke en klantspecifieke automatiseringsoplossingen, heeft Shape4all een grootte database aan verscheidene generieke en speciale oplossingen. Deze oplossingen met en zonder procedures kunnen binnen de standaard van Microsoft Dynamics zijn geintegreerd, maar kunnen veelal als separate module binnen Microsoft Dynamics NAV worden opgenomen. Hieronder staan onze veelvuldig gevraagde en gelevederde oplossingen. Bent u opzoek naar een oplossing, schroom niet bel of mail ons.

Retouren en reparatie

Software voor de groothandelReturn Material Authorization kortweg RMA, is uw procedure voor het aanvragen, ontvangen, bewaken en registreren van alle retouren en reparaties van uw geleverde goederen. Via uw website wordt een RMA aanvraag aangemeld, deze komt binnen bij uw interne afdeling. vervolgens worden documenten gegenereerd voor het juist terugsturen van de goederen. En met de module kunt u de processen van reparatie en versturen naar derden bewaken voor uw klanten.

Telemarketing

Zoekt u ondersteuning voor al uw klant contacten, terugbel activiteiten, registeren van verstuurde documenten, op basis van workflow, dan kunt u eens kijken naar onze module "Telemarketing". Deze module is speciaal geschikt om uw afdeling te sturen op basis van voor gedefinieerde workflowprocessen.

EDI koppelingen

EDI koppelingen met uw leveranciers en klanten voor het eenvoudig verwerken van uw inkoop en verkooporders. Het sturen van transport aanvragen, updaten van prijzen zijn allemaal reeds ontwikkelde oplossingen door Shape4all. Veelal is de basis generiek, en met eenvoudige aanpassingen, kunnen wij snel en betrouwbaar uw koppeling realiseren.